Bestellen en Betalen

EEN BESTELLING PLAATSEN

Bestellen bij Cellics gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit een aantal stappen. Je bestelling wordt pas definitief nadat je deze hebt bevestigd. Daarvóór is alles naar wens aan te passen.

1. Selecteer je producten

  • Met de knop in winkelwagen voeg je een product toe.
  • In de winkelwagen kun je het aantal exemplaren aanpassen. Wil je toch een ander product? Ga terug naar shop.
  • Heb jij je bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen.
  • Klaar met winkelen? Klik dan op bestelling afronden.
  • Gebruik je geen Cellics-account? Vul dan je adresgegevens in. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van je bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
  • Klaar met je gegevens invoeren? Klik dan op Bestelling plaatsen.

2. Kies je betaalmethode

Je kunt op de volgende manieren betalen (aan sommige betaalmethoden zijn kosten verbonden, deze staan vermeld in het afrekenmenu):

  • iDEAL-internetbankieren
  • Bancontact – Mistercash

3. Bevestig je bestelling

In deze stap krijg je een overzicht van je bestelgegevens.

Controleer de gegevens op juistheid, indien alle gegevens juist zijn vink dan ik accepteer de algemene voorwaarden en geef toestemming voor het gebruiken van je gegevens voor het verzenden van je gegevens druk dan op de knop bestelling plaatsen.


ORDERBEVESTIGING

Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je via e-mail een orderbevestiging. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op.

BETAALBEVESTIGING
Indien je hebt gekozen voor iDEAL of Bancontact – Mistercash ontvang je direct een bevestiging van de ontvangst van je betaling via e-mail.

VERZENDBEVESTIGING
Zodra wij je bestelling versturen, ontvang je een verzendbevestiging.

ORDERSTATUS
Indien je een account hebt aangemaakt bij cellics.nl kun je de status van je order volgen bij mijn account.

HOE MAAK IK EEN PERSOONLIJK ACCOUNT?
Door een persoonlijke account haal je meer uit Cellics. Zo bekijk je jouw orderstatus en beheer je jouw persoonlijke gegevens, zonder account is dit niet mogelijk.

  • Dit doe je vanuit de winkelwagen bij – Proceed to checkout -.
  • Vul je gegevens in en kies voor de optie onderaan – Create an account -.
  • Geef je wachtwoord op.
  • Ga verder in het bestelproces, je account wordt aangemaakt nadat je jouw bestelling hebt geplaatst.

Je kunt jouw persoonlijke gegevens altijd wijzigen, zoals je naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens. Om je gegevens te wijzigen klik je op log in op je account, bij account gegevens kun je je gegevens wijzigen.

HELP Ik krijg de melding ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord
Controleer of er geen typefouten in je e-mailadres of wachtwoord staan. Ben je er zeker van dat deze goed zijn? Neem dan contact op via contact

HELP Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Klik op wachtwoord vergeten. Als je jouw wachtwoord vergeten bent. Je kunt dan je e-mailadres opgeven. Binnen enkele minuten krijg je een e-mail met je wachtwoord daarin vermeld.

HELP Ik ben mijn e-mailadres vergeten
Ben je het e-mailadres van je account vergeten? Neem dan contact op via contact

Veilig wachtwoord:

  • Gebruik altijd een ander wachtwoord voor iedere website of account.
  • Gebruik 8 tekens of meer in je wachtwoord.
  • Gebruik hoofdletters, kleine letters, cijfers en speciale tekens. Vermijd wachtwoorden die makkelijk te raden zijn, zoals namen of geboortedat
  • Wijzig je wachtwoorden regelmatig


OVER BETAALMOGELIJKHEDEN
IDEAL
Hoe werkt iDEAL? U plaatst een bestelling bij cellics.nl. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.Voor een bestelling met een iDEAL betaling zijn er geen bijkomende kosten, u betaald dus alleen de bezorgkosten van uw bestelling.

BANCONTACT – MISTER CASH
Bancontact -Mistercash wordt een steeds populairdere manier van betalen in Belgie. Het gebruik ervan is dan ook eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar. Als u ook gebruik wit gaan maken van Mistercash kunt u dit aanvragen bij de bank waar u bankiert. U krijgt dan een kaart en een PIN-code. Het is niet nodig om hiervoor een speciaal abonnement af te sluiten en er zijn ook geen extra kosten aan verbonden.

Sinds 2006 is het mogelijk om betalingen via internet te doen met Mistercash. Aangezien er tegenwoordig zeer veel transacties via internet verlopen is dit natuurlijk heel erg handig. Als u iets wilt betalen wat u via internet heeft besteld en u wilt dit betalen met Mistercash, is dit te vergelijken met een betaling via een creditcard. Het enige wat u nodig heeft is het nummer van de kaart en de vervaldatum. U betaling wordt verwerkt door het betaalsysteem van de desbetreffend instantie en deze brengt u naar het betaalscherm van uw eigen bank waar u de resterende gegevens in moet voeren.

Ook als belgische klant kunt u dus vertrouwd uw aankopen doen in onze webshop.

Voor een bestelling met een Mistercash betaling zijn er geen bijkomende kosten, u betaald dus alleen de bezorgkosten van uw bestelling.

X